Hotpoint Ariston
ტექნიკის მწარმოებელი კიდევ ერთი მსოფლიო ლიდერი, HotPoint Ariston უდიდესი კატალოგითა და გამორჩეულად დაბალი ფასებით. განვადება ონლაინ, სახლიდან გაუსვლელად, ხოლო საკურიერო სერვისი უფასო, მთელი ქვეყნის მასშტაბით.
hotpoint ariston - იტალიური ბრენდი, რომელმაც შეძლო მსოფლიო აღიარების მოპოვება
ბევრმა არ იცის, თუ რამდენი წელი დასჭირდა ამ ბრენდს, რომ მიეღწია წარმატებისთვის.
თუმცა მისი ისტორია დაგარწმუნებთ, რომ hotpoint ariston არის ბრენდი, რომელმაც დასაბამიდან დღემდე უამრავი ცვლილება განიცადა, რათა მოეწოდებინა საუკეთესო ხარისხის, დიზაინისა და მონაცემების მქონე ტექნოლოგიები თქვენი ოჯახისათვის.
დღეს ეს რთული დასაჯერებელია, მაგრამ Ariston-ი წარმოიშვა, როგორც საოჯახო ბიზნესი. იტალიელი მერლონის ოჯახი ცნობილი გახდა არა მხოლოდ ბიზნესისა და მარკეტინგის ცოდნით, არამედ მთელს მსოფლიოში საყოფაცხოვრებო ტექნიკის წარმოებით, რომელიც ზუსტად მოერგო მომხმარებელთა გემოვნებასა და მოთხოვნილბებს.
საყოფაცხოვრებო ტექნიკისადმი ნდობის ხარისხი მათი ხარისხის პროპორციულად იზრდება. Ariston იმდენად სანდოა, რომ მომხმარებლები ხშირად ყიდულობენ, მაგრამ ძირითადი აქცენტი კეთდება მხოლოდ დიზაინზე და გარკვეულ ფუნქციებზე - მაგალითად, მაცივრებში სწრაფი გაყინვის რეჟიმის არსებობაზე ან სარეცხი მანქანებში "რბილი რეცხვის" არსებობაზე.
hotpoint ariston-ის საუკეთესო ხარისხის იტალიური ტექნიკა თქვენი ოჯახისათვის
Ariston ბრენდის დამფუძნებელი ვიტორიო მერლონი ზრუნავს მისი კომპანიის წარმატების ისეთ მნიშვნელოვან კომპონენტზე, როგორიცაა თავისი მომხმარებლების საჭიროებების ფართო შესაძლებლობებით დაკმაყოფილება. წარმოებული ტექნოლოგიისადმი ასეთი დამოკიდებულება, მყიდველების მხრიდან ამყარებს შესაბამის დამოკიდებულებას ბრენდის მიმართ.
1930-იან წლებში გერმანიაში თვლიდნენ, რომ ისტორიას მხოლოდ კაცები ქმნიან. Ariston ბრენდისა და მისი დამაარსებლის ვიტორიო მერლონის შემთხვევაში, ეს განცხადება პირდაპირი მნიშვნელობას იღებს. თუ არისტონის მამა სამართლიანად არის ვიტორიო მერლონი, მაშინ „ბაბუას“ შეიძლება ეწოდოს არისტიდი მერლონი - ვიქტორიოს მამა. არისტიდი იყო ის, ვინც 30-იან წლებში დააარსა პატარა ქარხანა ქალაქ ფაბრიანოში, რომელიც მოგვიანებით, იტალიის ერთ-ერთ უმსხვილეს სამრეწველო ცენტრად იქცა.
მისი არსებობის პირველ წლებში, კომპანია ეწეოდა მასშტაბურ წარმოებას (ძირითადად რეგიონალური ბაზრისთვის). თუმცა, 1930-იანი წლების შუა პერიოდისთვის, ცხადი გახდა, რომ ეს საწარმო არ მოუტანდა შემოსავალს მის მფლობელებს.
იმ დროს იტალიაში, მეტ-ნაკლებად დიდ ქალაქებს, ჰყავდა საკუთარი უმსხვილესი მწარმოებლები, რომლებიც არ აპირებდნენ Aristide Merloni-ის კომპანიის საკუთარ ადგილობრივ ბაზრებზე გადატანას.
მეორე მსოფლიო ომის დამთავრებამდე, არისტიდი ეძებდა არაკომერციულ ნიშას, რომელშიც მის მიერ წარმოებულ ტექნიკაზე მოთხოვნა მაღალი იქნებოდა. 1945 წელს ეს ნიშა აღმოაჩინეს: Aristide Merloni იწყებს გაზის ცილინდრების და წყლის გამაცხელებლების წარმოებას Ariston-ის სავაჭრო ნიშნის ქვეშ (ბერძნულიდან თარგმნა, როგორც "წარმატებული").
იმისდა მიუხედავად, რომ წარმოებული ტექნიკა მოთხოვნილ იქნა მხოლოდ B2B სფეროში, კომპანიამ შექმნა შესანიშნავი ტექნოლოგიური ბაზა, რომელზეც წარმოიქმნა სხვადასხვა ტექნიკა.
არისტიდის ძალიან გაუმართლა თავისი სამი ვაჟით - ვიტორიოთი, ანტონიოთი და ფრანჩესკოთი, რომლებიც ძალიან ამოუდგნენ მხარში მამას. ანტონიო გარკვეული დროით წყლის გამათბობლების წარმოებით იყო დაკავებული, რის შემდეგაც მან დააარსა საკუთარი ბრენდი - არდო. ფრანჩესკო გახდა კომპანიის ხელმძღვანელი Merloni TermoSanitari, რომელიც ჩართული იყო გამათბობლების წარმოებაში. ვიტორიომ კი მამის კომპანიისგან მდიდარი გამოცდილება მიიღო, რომელიც არისტონის ბრენდის შემადგენლობაში იყო.
ვიტორიო მერლონი Merloni Elettrodomestici-ის პრეზიდენტი 1975 წელს გახდა, როდესაც საყოფაცხოვრებო ტექნიკის ბაზარი უკვე გაიყვეს ისეთმა სამრეწველო გიგანტებმა, რომელთაც ერთი საუკუნის ისტორია აქვთ: Siemens, Bosch და სხვა.
ასეთ პირობებში, ახალ იტალიურ კომპანიას სჭირდებოდა არამარტო ბაზარზე გამოყვანა “მაღალი ხარისხის ტექნიკა ხელმისაწვდომი ფასებით”, არამედ კონცეფციურად განსხვავებული პროდუქტი, რომელიც უბიძგებდა ერთზე მეტ თაობას შეეძინა Ariston-ის აღჭურვილობა.
70-იანი წლების შუა პერიოდიდან 90-იანი წლების დასაწყისამდე, Merloni Elettrodomestici-მა ჩაატარა მრავალი მარკეტინგული და ფინანსური კვლევა-საქმიანობა, რაც საფუძველი იყო Ariston-ის საყოფაცხოვრებო ტექნიკაზე მოთხოვნილების მუდმივი ზრდისთვის.
1989 წელს კომპანიამ შეიძინა ევროპაში ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული სავაჭრო ნიშანი - Indesit, რომელმაც გაზარდა Ariston-ის გაყიდვები თითქმის ერთნახევარჯერ.
დიდი ევროპული კომპანიების შერწყმა Merloni Elettrodomestici- სთან ერთად მოწმობს იმ ღრმა ნდობაზე, რომელსაც ვიტორიო მერლონი დაარსების დღიდან აყალიბებს საყოფაცხოვრებო ტექნიკის მყიდველთა ნაწილზე. 2005 წელს Merloni Elettrodomestici-ს გადაერქვა სახელი და Indesit გახდა, რომელიც დღეს ფლობს Ariston, Indesit, Hotpoint და Scholtes ბრენდებს.
Ariston საყოფაცხოვრებო ტექნიკა გაყიდვების მხრივ, მსოფლიოში სიდიდით მესამე ადგილზეა. საყოფაცხოვრებო ტექნიკის ფართო სპექტრი დამზადებულია Ariston- ის სავაჭრო ნიშნის ქვეშ: სარეცხი მანქანები, მაცივრები, მიკროტალღური ღუმელები, ჭურჭლის სარეცხი მანქანები და მრავალი სხვა.
ისურვე.ჯი-ზე დედამიწის წამყვანი ბრენდებია წარმოდგენილი და მათი ნაწარმი ყველაზე დაბალ ფასში იყიდება, ჩვენთან ყოველთვისაა შესაძლებელი ფასდაკლების მიღება, ხოლო საკურიერო სერვისი მთელი ქვეყნის მაშტაბით უფასოა!