სამწუხაროდ, ამ კატეგორიაში პროდუქტები ჯერ არ არის


Honor

Honor-ის მობილური ტელეფონები. გარანტირებულად საუკეთესო ფასი, ონლაინ საბანკო განვადება და უფასო ადგილზე მიტანა მთელ საქართველოში.

Honor

HONOR სმარტფონის ბრენდია, რომელიც ეკუთვნის ჩინურ კომპანიას Huawei Technologies. როგორც Huawei Consumer Business Group- ის ორმაგი ბრენდის სტრატეგიის ნაწილი, HONOR გთავაზობთ სმარტფონებს, რომლებიც განკუთვნილია ახალგაზრდა მომხმარებლებისთვის.  ასევე გთავაზობთ ლეპტოპებს, ყურსასმენებსა და სხვა აქსესუარებს.

შექმნის ისტორია

დაარსდა 2013 წელს. Honor-ის ეკონომიური სმარტფონების ხაზი საშუალებას აძლევს Huawei- ის, რომ კონკურენცია გაუწიოს საშუალო დონის ბრენდებს ჩინეთსა და მთელს მსოფლიოში.

ძალიან ხშირად გამყიდველები, მყიდველები და თუნდაც IT-ები,  ჟურნალისტები სმარტფონებს უწოდებენ Huawei Honor-ს, რაც მთლად სწორი არ არის. ჰონორი მოდელის ხაზის სახელწოდებაა და არა კომპანიის შემადგენლობაში მყოფი სხვა შვილობილი კომპანია.

ასე რომ, რით განსხვავდება Honor Huawei-სგან?  აღმასრულებელი დირექტორი George Zhao  ამბობს, რომ მათი ძირეული განსხვავდება მოწყობილობების პოპულარიზაციასა და განაწილებაშია. თუ Huawei არსებითად კლასიკური სმარტფონის მწარმოებელია, მაშინ Honor არის ახალი ფორმირების ბრენდი.

ერთ-ერთი ბიუჯეტური მოდელი, რომლის გაყიდვების მაჩვენებელი საკმაოდ მაღალია, ეს არის Huawei Honor 8

6.09 დიაგონის მქონე სმარტფონი,   საიმედოდ იცავს მომხმარებლის მონაცემებს თითის ანაბეჭდის სკანერის წყალობით, ხოლო წინა კამერა აღიქვამს სახეს თუნდაც სიბნელეში. 13MP-იან  მთავარ კამერას შეუძლია შესანიშნავად გადაიღოს ღამითაც, ხოლო 8MP-იან წინა ლინზებს მყისიერი სელფის დამუშავების რეჟიმები აქვთ.

Huawei Honor 8

ტელეფონები  წარმოდგენილია სამ ფერში: შავი, ოქროსფერი და ლურჯი. 2 GB ოპერატიული მეხსიერება და 8 ბირთვიანი პროცესორი უზრუნველყოფენ სწრაფ, ხარისხიან მუშაობას. ბატარეის მოცულობა 3020 mAh-ია. აღსანიშნავია, რომ ეს არის იმ რამდენიმე საბიუჯეტო მოდელთაგანი, რომელიც აღჭურვილია NFC მოდულით.

უპირატესობები:

  • თვალის დაცვა - ულტრაიისფერი გამოსხივების ფილტრაცია;
  • NFC მოდული;
  • მაღალი დონის შესრულება;
  • საინტერესო დიზაინი.

ნაკლოვანებები:

  • სრულ დატენვას 150 წუთი სჭირდება.

Honor ბრენდი მიმართულია სოციალურად აქტიური მომხმარებლებისთვის, რის გამოც Huawei-ის ბრენდის აუდიტორიაც უფრო ახალგაზრდაა. სწორედ ამ მიზეზით, კომპანიამ გააფართოვა პოტენციური მყიდველების წრე და ძალიან ბევრი ახალგაზრდა შემოიკრიბა მათ გარშემო.

Huawei ხაზს უსვამს, რომ Honor-ს არ გააჩნია საკუთარი R&D, ამიტომ ბრენდებს შორის არ არსებობს შიდა კონკურენცია და სმარტფონების აპარატურის ან პროგრამული კომპონენტის ხარისხში განსხვავება.

კიდევ ერთი მოდელი, რომელიც ახალგაზრდებში დიდი პოპულარობით სარგებლობს, ლამაზი, შედარებით იაფიანი, მაგრამ ნამდვილად ფლაგმანური სმარტფონი Honor 20 Pro-ა.

Honor 20 P

უკანა საფარი არ არის მხოლოდ გრადიენტი - მას აქვს ორიგინალური ნამუშევრები, რომელსაც მხოლოდ ტელეფონის ხელში დაჭერით დააფასებთ. წინა კამერა განლაგებულია კრეატიულად, რომელიც ზედა მარცხენა კუთხეშია.

სმარტფონი მუშაობს უმაღლესი დონის პროცესორით,  რომლის სიხშირეა 2.6 გიგაჰერცი.  გამოირჩევა ბატარეის კარგი ხარისხით და აქვს მაღალი ხარისხის სენსორები (ოთხივე). ფასი შესრულების თვალსაზრისით,  ნამდვილად კარგია.

უპირატესობები:

  • დახვეწილი დიზაინი;
  • კამერა ეკრანის კუთხეში;
  • კარგი ოპტიკური მასშტაბური ლინზები;
  • ნათელი ეკრანი 412 ppi პიქსელის სიმკვრივით;
  • მოცულობითი 4000 mAh ბატარეა;
  • ადეკვატური ფასი.

ნაკლოვანებები:

  • საკმაოდ მძიმეა.

სმარტფონები ახალგაზრდებს შორის პოპულარიზაციას სოციალური მედიის და სხვა თანამედროვე საკომუნიკაციო მეთოდების საშუალებით ახდენს, რომლებიც ძირითადად ონლაინ მაღაზიების საშუალებით იყიდება.

Honor ბრენდი მტკიცედ ასოცირდება ხარისხთან და გამორჩეულ შესრულებასთან. პარამეტრების მთლიანობის თვალსაზრისით, ამ ბრენდის სმარტფონებს კონკურენტები არ ჰყავთ.