ინფორმაცია საბურავების ანატომიის შესახებ
როდესაც ვფიქრობთ საავტომობილო ტექნოლოგიების მიღწევებზე, ჩვენ ხშირად ფოკუსირებული ვართ გლუვ დიზაინზე, ძლიერ ძრავებზე და უახლესი ელექტრონიკაზე. თუმცა, ერთი მნიშვნელოვანი კომპონენტი, რომელიც ხშირად შეუმჩნეველი რჩება, არის საბურავი.
ეს რეზინის წრეები გზის გამოუცნობი გმირები არიან, რომლებიც გადამწყვეტ როლს თამაშობენ ჩვენი მანქანების უსაფრთხოებაში, ეფექტურობასა და შესრულებაში.
საბურავების ევოლუცია
საბურავების ისტორია იწყება მე-19 საუკუნის დასაწყისიდან, როდესაც გამომგონებლებმა დაიწყეს ექსპერიმენტები ცხენის ეტლების ტარების ხარისხის გასაუმჯობესებლად. პირველი მნიშვნელოვანი მიღწევა მოხდა 1845 წელს, როდესაც რობერტ უილიამ ტომსონმა დააპატენტა პნევმატური საბურავი. თუმცა, მხოლოდ 1888 წელს ჯონ ბოიდ დანლოპმა ხელახლა გამოიგონა და პოპულარიზაცია გაუკეთა პნევმატური საბურავებს ველოსიპედებისთვის, რამაც საფუძველი ჩაუყარა მის გამოყენებას ავტომობილებში
მე-20 საუკუნის დასაწყისში საავტომობილო ინდუსტრიის აყვავებისას, საბურავების ტექნოლოგიაც გაიზარდა. ინოვაციები, როგორიცაა ვულკანიზაცია, რომელიც შეიმუშავა ჩარლზ გუდიერმა 1839 წელს, გააუმჯობესა რეზინის გამძლეობა და ელასტიურობა. მეორე მსოფლიო ომის დროს სინთეზური რეზინის შემოღებამ შემდგომი რევოლუცია მოახდინა საბურავების წარმოებაში, რამაც შესაძლებელი გახადა საბურავების წარმოება, რომლებიც გაუძლებდნენ მაღალ სიჩქარეს და მძიმე დატვირთვას.
საბურავის ანატომია
თანამედროვე საბურავები ინჟინერიის საოცრებაა, შექმნილია პირობების ფართო სპექტრის შესასრულებლად.
ბლოგში მოცემულია ძირითადი კომპონენტები, რომლებიც ქმნიან საბურავს:
სარტყელი: საბურავის ნაწილი, რომელიც კონტაქტში შედის გზასთან. მას აქვს ღარები და შაბლონები, რომლებიც შექმნილია წევის უზრუნველსაყოფად და წყალის საბურავიდან მოსაშორებლად, ჰიდროპლანირების თავიდან ასაცილებლად.
გვერდითი კედელი: საბურავის მხარე, რომელიც აკავშირებს საბურავს გზასთან. ის უზრუნველყოფს გვერდითი სტაბილურობას და იცავს საბურავს ზემოქმედებისა და აბრაზიებისგან.
მძივი: საბურავის კიდე, რომელიც ზის ბორბლის რგოლზე. იგი დამზადებულია მაღალი სიმტკიცის ფოლადის მავთულისგან, რომელიც დაფარულია რეზინით, რაც უზრუნველყოფს საბურავის უსაფრთხოდ მიმაგრებას რგოლზე.
კარკასი: საბურავის სხეული, რომელიც შედგება ქსოვილისა და რეზინის მრავალი ფენისგან. ის უზრუნველყოფს საბურავის სიმტკიცეს და მოქნილობას.
ქამარი: ფოლადის ან სინთეტიკური სადენების ფენები, რომლებიც მოთავსებულია სარბენის ქვეშ, რათა გააძლიეროს საბურავი და გააუმჯობესოს მისი გამძლეობა და შესრულება.
პოპულარული მოდელები
შესაძლოა დაგაინტერესოთ
-
როგორ შევარჩიოთ ვენტილატორი?
როგორც კი ზაფხული მოდის, პირველი რაც გვახსენდება, არის ვენტილატორი. სიცხეში სუფთა ჰაერის ცირკულაცია, სწრაფი გაგრილება...
-
როგორ შევარჩიოთ ელექტრო ინსტრუმენტები 2025 წელს?
თანამედროვე მშენებლობა და სარემონტო სამუშაოები წარმოუდგენელია ხარისხიანი ელექტრო ინსტრუმენტების გარეშე. სწრაფი და უსა...
-
როგორ შევარჩიოთ რობოტი მტვერსასრუტი?
კითხვა, როგორ შევარჩიოთ რობოტი მტვერსასრუტი ამ ჭკვიანი მოწყობილობების ბაზარზე გამოჩენისთანავე აქტუალურია და დროთა გან...
-
როგორ დავაყენოთ მაცივრის ტემპერატურა?
მაცივრის ტემპერატურის სწორად დაყენება აუცილებელია იმისათვის, რომ პროდუქტებმა დიდხანს შეინარჩუნონ გემობრივი თვისებები,...
-
კონდიციონერი 40 კვადრატისთვის - ყველაფერი რაც ყიდვის წინ უნდა ვიცოდეთ
სწორი კონდიციონერის შერჩევისთვის 40 მ² ოთახისთვის 2025 წელს რამდენიმე მნიშვნელოვანი ფაქტორია გასათვალისწინებელი, რაც ...
-
Intex თუ Bestway - რომელი აუზი შევარჩიოთ?
გარე კარკასული აუზის შეძენისას ალბათ უკვე შეხვედრიხართ Bestway-ს და Intex-ის აუზებს. ორივე ბრენდი მრავალფეროვან ასორტ...
-
კონდიციონერის მახასიათებლების მიმოხილვა - რას ნიშნავს თითოეული მათგანი
თანამედროვე კონდიციონერს უამრავი მახასიათებელი აქვს, რომელთაგან ზოგიერთის დანიშნულება დასახელებითაც მარტივი მისახვედრ...
-
DELONGHI-ს ყავის აპარატების ყველაზე სრულყოფილი მიმოხილვა
DeLonghi – იტალიური პრემიუმ ბრენდია, რომელიც ცნობილია მაღალი ხარისხის საყოფაცხოვრებო ტექნიკით, განსაკუთრებით ყავის აპ...