სმარტფონი - 21-ე საუკუნის მობილური ტელეფონი
უკვე, ყველას კარგად გვაქვს გააზრებული რა არის მობილური ტელეფონი, რისთვის შეიქმნა და რისთვის იყენებს მას თანამედროვე ადამიანი. ეს მოწყობილობა, რომელსაც რადიოსიგნალის საშუალებით შეუძლია სატელეფონო ზარების მიღება და განხორციელება, პირველად 1973 წელს გამოჩნდა. მობილურ ტელეფონზე მოთხოვნა სულ მზარდია და თითქმის წარმოუდგენელი ხდება მის გარეშე ჩვენი ყოვედღიური ყოფის წარმოდგენა.
მობილური ტელეფონის აქტუალურობასთან ერთად, მწარმოებელი კომპანიებს შორის კონკურენციაც იზრდება და სულ უფრო ხეირობს ამით მომხმარებელი - ემატება ფუნქციები , დიზაინი ხდება მეტად დახვეწილი და მცირდება მობილური ტელეფონის ღირებულება.
მაგალითისთვის, გამოდგება ჩვენი დროის მობილური ტელეფონები, რომლთაც გარდა სატელეფონო ფუნქციისა, სხვა მრავალი სერვისის მხარდაჭერაც აქვთ. კერძოდ, მოკლე ტექსტური შეტყობინებების მიღება - გაგზავნა (SMS) , ელექტრუნული ფოსტა (E-mail) , ემემესი (MMS) , ბლუთუზი (Bluetooth), ინფრარედი (Infrared) , ინტერნეტთან წვდომა , თამაშები , ფოტო-ვიდეო გადაღება , სხვადასხვა ბიზნეს აპლიკაციები და ა.შ.
მობილურ ტელეფონს, რომელსაც აქვს ზემოთ ჩამოთვლილი ფუნქციები, თანამედროვე ტერმინოლოგიით - სმარტფონი ეწოდება.
როგორც ცნობილია, მსოფლიოში 5 მილიარდი ადამიანი უკვე სარგებლობს მინიმუმ 1 სმარტფონით და როგორც სპეციალისტები გვარწმუენებენ, 50 წლის წინ შექმნილი პროდუქტისთვის ეს ძალიან კარგი შედეგია.
მწარმოებლების მხრიდან, მომხმარებელებისთვის ახალი ფუნქციების სისტემატური შეთავაზება, ბრენდის რეიტინგზე პირდაპირპროპორციულად აისახება.
ტრადიციად ქცეული, მრავალწლიანი პრაქტიკაა უკვე, რომ ყოველწლიურად ჩვენ წარმოგვიდნენ მობილური ტელეფონების მწარმოებელი კომპანიების რეიტინგებს. რამდენიმე გამორჩეული ლიდერი ჰყავს მსოფლიო ბაზარს და სიაში მათი რიგითობა, შესაძლოა მეასედმა პროცენტულმა მაჩვენებელმა განაპირობოს.
სტატისტიკური მონაცემების მიხედვით რომელიც უკანასკნელად გამოქვეყნდა, მობილური ტელეფონების მწარმოებელი კომპანიების რეიტინგის სათავეში, გაყიდვების მაჩვენებლით ლიდერობს Samsung ის სმარტფონები, მას მოჰყვება Nokia, მესამე ადგილს იკავებს Apple Inc, ხოლო მეოთხე და მეხუთე ადგილზე LG და Huawei არიან.
შეიძლება თამამად ითქვას, რომ ყოველწლიურ რეიტინგებზე მნიშვნელოვნად არის დამოკიდებული ყოველი მომდევნო წლის გაყიდვები. მომხარებლის ქცევა ასეთია - მის არჩევანზე დიდ გავლენას ახდებს საერთაშორისო აღიარება.
პოპულარული მოდელები