სრული კოლექცია


Braun

გერმანული Braun-ის თავის მოვლის აქსესუარები და საოჯახო ტექნიკა ყველაზე იაფად, გარანტიით. უდიდესი არჩევანი, განვადება და ადგილზე მიტანა მთელ საქართველოში.

Braun კომპანიის ისტორია 1921 წელს იწყება, როდესაც გერმანელმა მექანიკოსმა მაქს ბრაუნმა გახსნა მცირე საინჟირნო მაღაზია ფრანკფურტში.

Braun ინფორმაცია

1923 წელს მაქსმა დაიწყო რადიო მიმღებების ნაწილების წარმოება. 1928 წელს, გამძლე პლასტმასის გამოყენების წყალობით, კომპანია გაიზარდა იქამდე, რომ იგი ახალ, უფრო დიდ შენობაში გადავიდა.

1929 წელს, მაღაზიის გახსნიდან რვა წლის შემდეგ, მაქს ბრაუნმა დაიწყო ცალმხრივი რადიოს წარმოება. ამის შემდეგ მალევე, ბრაუნი გახდა რადიოწარმოების ერთ-ერთი ლიდერი. განვითარება გაგრძელდა და მალევე დაიწყო პირველი რადიოს წარმოება ტურბინატთან ერთად (1932).

1935 წელს დაინერგა Braun ბრენდი და გამოჩნდა ცნობილი „A“ ლოგოც. 1937 წელს, პარიზში გამართულ მსოფლიო ბაზრობაზე, მაქს ბრაუნს მიენიჭა „საუკეთესო ხმის ჩამწერი მწარმოებლის“ ჯილდო. სამი წლის შემდეგ, უკვე ათასზე მეტი ადამიანი მუშაობდა კომპანიისთვის.

Braun-მა განაგრძო შესანიშნავად დაპროექტებული რადიო-აუდიო აღჭურვილობის წარმოება და მალე გახდა ცნობილი, როგორც მაღალი ხარისხის მოწყობილობების მწარმოებელი, მათ შორის ცნობილი SK სერიების მწარმოებელი.

1956 წლისთვის გამოვიდა პირველი პროექტორი სლაიდების ავტომატური გადართვით - PA 1. ყველა პროექტორი იყენებდა სწორი ან ხაზოვანი სლაიდების უჯრას, რომელიც იძლეოდა იმის საშუალებას, რომ პროდუქტი მცირე და კომპაქტური ყოფილიყო.

50-იან წლებიც ასევე აღინიშვნის ღირსია, რადგან პროდუქციის წარმოების დასაწყისად ითვლება. სწორედ ამ დროს, კომპანიამ მსოფლიოს პირველი ელექტრო საპარსი წარუდგინა. ბრაუნის პირველი საპარსი იყო S 50.

საპარსის დიზაინი შეიქმნა 1938 წელს, მაგრამ მეორე მსოფლიო ომმა შეაჩერა მისი წარმოება 1951 წლამდე. ამ მოდელში შედის ვიბრაციული საპარსი განყოფილება თხელი, მაგრამ გამძლე ქსელის სისტემით. ამ პრინციპს დღემდე იყენებენ ბრაუნის საპარსებში.

1963 წელს, ამერიკელი მწარმოებლის Shure-ს დახმარებით, კომპანიამ დაიწყო მიკროფონების წარმოება. ყველა წარმოებული პროდუქტი შემუშავებულია გლუვი, მშვიდი ფუნქციონალური სტილით.

1967 წელს კომპანიის 30% შეიძინა Gillette Group-მა. 1970-იანი წლების დასაწყისში კომპანია ყურადღებას ამახვილებდა საყოფაცხოვრებო ტექნიკის დამზადებაზე, მათ შორის: საპარსების, ყავის აპარატების, საათებისა და რადიოების. შეჩერდა პროექტორების და hi-fi მოწყობილობების წარმოება.

1988 წელს Braun OJSC გადაკეთდა კერძო კომპანიად. 1981 წელს აუდიო განყოფილება გადაკეთდა Braun Electronic GmbH-ად. ბოლო აუდიო ნაკრები გამოვიდა 1990 წელს, რის შემდეგაც ბიზნესი შეჩერდა. ასევე, 1980-იან წლებში, ფოტოგრაფიისა და პროექტორის განყოფილება შეისყიდა Robert Bosch GmbH-მა.

1990-იანი წლების შუა პერიოდისთვის Braun-ი ერთ-ერთი ლიდერი იყო საყოფაცხოვრებო ტექნიკის წარმოებაში, მაგრამ ამ დროს წარმოიშვა გარკვეული პრობლემები. ბევრი კონკურენტი ქმნიდა ბრაუნის იაფიან პროდუქციას დაბალი შემოსავლის მქონე ქვეყნებში. მნიშვნელოვანი ზარალის ანაზღაურებისა და კომპანიის პრესტიჟისთვის ზიანის მიყენის გამო, კომპენსაციის მიზნით, ბრაუნმა ყველა ასეთ კომპანიას სასამართლოში უჩივლა.

Braun მამაკაცებისთვის

90-იანი წლების ბოლოს Braun-მა და Gillette-მა ძალიან დიდი ზარალი განიცადეს რამდენიმე ქვეყანაში. მოგების გასაუმჯობესებლად, Gillette-მა გადაწყვიტა გაეყიდა რამდენიმე წამგებიანი პროდუქტი. მაგალითად, ელექტრო კბილის ჯაგრისები, სამზარეულოს ჭურჭელი და თერმომეტრები. 2000-იან წლებში, ბრაუნის გაყიდვები უკვე მნიშვნელოვნად გაიზარდა.

2005 წელს Gillette-ი შეიძინა Procter & Gamble-მა, ხოლო Braun-ის 30% გახდა P&G-ის საკუთრება. ბრაუნის პროდუქტები დაყოფილია შემდეგ კატეგორიებად:

  • საპარსი და ტანის მოვლის საშუალებები (ელექტრო საპარსი, თმის და წვერის მოვლა);
  • პირის ღრუს მოვლა (ამჟამად Oral-B ბრენდის ქვეშ);
  • თავის მოვლა (თმის მოვლა და ეპილაცია);
  • ჯანმრთელობა (ყურის თერმომეტრები, წნევის საზომი აპარატები);
  • საკვები და სასმელები (ყავის მწარმოებლები, ყავის საფქვავები, ტოსტერი, ბლენდერი, ხორცის საჭრელები, წვენსაწურები);
  • უთოები და საათები (ხელის უთო, კედლის საათები).