საბურავის წნევის საზომი, გადამწყვეტია უსაფრთხოების, საწვავის ეფექტურობისა და საბურავების ხანგრძლივობისთვის!

საბურავის წნევის საზომი არის ინსტრუმენტი, რომელიც გამოიყენება მანქანის საბურავებში ჰაერის წნევის გასაზომად. ეს არის აუცილებელი ინსტრუმენტი საბურავების სათანადო გაბერვის (წნევის) შესანარჩუნებლად, რაც გადამწყვეტია უსაფრთხოების, საწვავის ეფექტურობისა და საბურავების ხანგრძლივობისთვის.

საბურავების წნევის საზომის კომპონენტები:

1. წნევის საზომი ხელსაწყო: თავად საზომი, ხელსაწყოს ყველაზე კრიტიკული ნაწილია. ის აჩვენებს საბურავების წნევას ფუნტებში კვადრატულ ინჩზე (PSI).ზოგიერთ საზომს აქვს ციფრული დისპლეი, ზოგს კი  ციფერბლატი.


2. წნევის გამშვები სარქველი: ბევრ საზომს აქვს პატარა ღილაკი ან სარქველი, რომელიც საშუალებას გაძლევთ გამოათავისუფლოთ ზედმეტი ჰაერი საბურავიდან, თუ ის შემთხვევით ზედმეტად გაბერეთ.

3. შლანგი ან საქშენი: შლანგი ან საქშენი გამოიყენება საზომის დასაკავშირებლად საბურავის სარქვლის ღეროსთან, რაც ჰაერის წნევის გაზომვის საშუალებას იძლევა.

საბურავის წნევის საზომი, გადამწყვეტია უსაფრთხოების, საწვავის ეფექტურობისა და საბურავების ხანგრძლივობისთვის!

როგორ გამოვიყენოთ საბურავის წნევის საზომი:

1. დარწმუნდით, რომ თქვენი საბურავები ცივია: საბურავების წნევა უნდა შემოწმდეს, როდესაც საბურავები ცივია, რადგან ავტომობილის მართვამ შეიძლება გაათბოს ჰაერი საბურავებში, რაც იწვევს არაზუსტ მაჩვენებლებს.

2. იპოვნეთ სარქვლის ღერო: თითოეულ საბურავს აქვს სარქვლის ღერო, ჩვეულებრივ თავსახური, სადაც შეგიძლიათ მიამაგროთ საზომი.

3. ამოიღეთ სარქვლის თავსახური: გახსენით სარქვლის თავსახური და გადადგით განზე. ფრთხილად იყავით, რომ არ დაკარგოთ ის.

4. მიამაგრეთ საზომი: მყარად დააწექით საზომის საქშენს სარქვლის ღეროზე, სანამ არ გაიგონებთ სტვენის ხმას ან საზომის ჩვენებელი არ დასტაბილურდება.

5. წაიკითხეთ წნევა: საზომი აჩვენებას საბურავების მიმდინარე წნევას. თუ ეს ციფრული საზომია, წნევას აჩვენებს პირდაპირ ეკრანზე. 

6. შეადარეთ რეკომენდებულ წნევას: მწარმოებლის მიერ რეკომენდებული საბურავის წნევა თქვენი ავტომობილისთვის, ჩვეულებრივ, შეგიძლიათ იხილოთ მფლობელის სახელმძღვანელოში ან მძღოლის მხარეს კარის სამაგრში მდებარე სტიკერზე. შეადარეთ გაზომილი წნევა რეკომენდებულ წნევასთან. თუ ის დაბალია, საჭიროა ჰაერის დამატება. თუ ის მაღალია, შეიძლება დაგჭირდეთ ჰაერის გამოშვება.

7. ჩაეწერეთ წნევა: კარგი პრაქტიკაა თითოეული საბურავისთვის გაზომილი წნევის ჩაეწრა, რათა თვალი ადევნოთ ნებისმიერ ცვლილებას.

8. საჭიროების შემთხვევაში დაარეგულირეთ წნევა: თუ წნევა არ არის რეკომენდებულ დიაპაზონში, გამოიყენეთ ჰაერის კომპრესორი ბენზინგასამართ სადგურზე ან სახლში, ჰაერის დასამატებლად ან გამოსაშვებად, სანამ არ მიაღწევთ სწორ წნევას.

9. ხელახლა შეამოწმეთ წნევა: წნევის დარეგულირების შემდეგ, ხელახლა შეამოწმეთ იგი საზომით, რათა დარწმუნდეთ, რომ ის რეკომენდებულ დიაპაზონშია.

10. შეცვალეთ სარქველის თავსახური: როგორც კი შეამოწმებთ და დაარეგულირებთ საბურავის წნევას, დააბრუნეთ სარქვლის თავსახური, რათა დაიცვათ სარქვლის ღერო მტვრისგან და ნამსხვრევებისგან.

საბურავის წნევის საზომი, გადამწყვეტია უსაფრთხოების, საწვავის ეფექტურობისა და საბურავების ხანგრძლივობისთვის!

უსაფრთხო და ეფექტური მართვისთვის აუცილებელია საბურავებში წნევის რეგულარული შემოწმება და შენარჩუნება. მას ასევე შეუძლია გაზარდოს თქვენი საბურავების სიცოცხლე და დაზოგოს საწვავის მოხმარება. რეკომენდებულია საბურავების წნევის შემოწმება თვეში ერთხელ მაინც და ხანგრძლივი მოგზაურობის წინ.